sâmbătă, 10 octombrie 2009

Am vazut si jazz adevarat - video

Sponsori:

Dupa l*ba trista (sau trist pusa in scena) la care ti-am spus ca am fost recent, cu jazz-ul ala combinat cu muzica clasica, recunosc ca am avut o strangere de inima cand un vechi si drag prieten m-a chemat sa merg cu el la o treaba care se dorea un concert de funky jazz. M-am dus si am ramas tampit de cat de misto a putut fi!!! S-a intamplat in Art Jazz, locatie de care o sa vorbesc un pic la sfarsit.

Mnoa, si m-am dus fara asteptari exagerate. Acum sa nu crezi ca mama m-a nascut pe ritmuri de jazz, fie el si funky, sau ca am facut vreo scoala de muzica elevata ori ca am tocit vinilurile cu Dave Brubeck. Am ascultat la viata mea jazz in cantitati moderate si in mare mi-a placut si imi place ritmul de jazz, improvizatiile, contra-tempo-urile si alte floricele pe care le are muzica asta. Cat despre funky jazz, stiam ca US3 canta asa ceva prin piesa Cantaloop. Si cam atat.

Ei, cei 4 baieti romani (chitara electrica, bass, tobe si saxofon) plus americanul Tom Smith la trompeta si uneori la flaut, efectiv mi-au facut sangele sa curga in sens invers. Adica au cantat exceptional. Atat piese de funky jazz cat si balade jazz, jazz cu diverse influente ori psychedelic shit (vezi finalul video-ului). Ma, băga chitaristul, pe care l-am si cunoscut ulterior, ca a stat cu noi la masa inainte si dupa concert (nu si in timpul lui, haha) deci baga chitaristul niste acorduri incat efectiv te lua cu el si te ducea undeva departe. Pe mine m-a luat, sincer vorbesc, si daca nu eram atent era sa raman pe acolo de vreo doua-trei ori :)

Adica traia muzica la intensitati maxime, ca si ceilalti baieti din trupa improvizata. George, amicul asta al meu, zice ca ei nu sunt o trupa propriu-zisa, ci o echipa compusa ad-hoc din formatiile vocal-instrumentale Blazzaj si Kumm. In sfarsit, cuvintele-mi sunt sarace, te las sa te uiti la clipul pe care cu usor amatorism l-am compilat din vreo cateva pise ale concertului. Uita-te, te rog, cu atentie, chiar merita.



Acum cate ceva de locatie. Cum iti spuneam, happeningul s-a intamplat in Art Jazz. Un club de jazz aproape de Magheru, undeva in spatele cladirii CC-ului, fostul Senat. Ma, daca jazz-ul la care am asistat a fost funky, locatia asta e usor junky. Cam junky pentru un club de jazz de la care ai ceva pretentii, insa iubitorii muzicii asteia nu pun prea multe conditii, de dragul artei. Poate sunt eu subiectiv. Oricum a fost cam plin clubul, care apropos, nu e nici exagerat de mare.

Oricum, fara rezervare prealabila nu prea ai ce cauta acolo. Am platit 30 de RON pentru concert. Acceptabil, data fiind calitatea ridicata a muzicii. Mnoa, deci decat sa jucati Counter Strike toata ziua sau sa stati pe mess cu parasuti sau parasute, mai bine mergeti intr-o seara in Art Jazz. Eu unul, cu siguranta, o sa ma mai duc. E o alta lume... :)

Later edit: Se pare ca a starnit ceva interes postul asta. Mai multa lume m-a rugat sa urc pe YouTube ce-am mai inregistrat de la concert. Au fost filmari mai lungi, mai sus e doar un colaj. Da, clipurile sunt facute cu un telefon si am fost doi operatori. Asta ca sa nu stii pe cine sa injuri pentru cand mai tremura camera, haha. Glumesc. Piesele sunt aici, aici, aici, aici
si aici. Enjoy!!



Vezi si:
- Am mai invatat o prostie: dansul pinguinului - video
- Nu stii nimic! Asa se canta acum la chitara - video
.
Twitter
Facebook

10 Pareri. Comenteaza:

alexandru mircea spunea...

super fain concertul, ce mi-ar fi placut si mie sa fi fost acolo! te invidiez. Oigan pare intr-adevar in forma tare. ma bucur ca ti-a placut. pe 30 octombrie, vineri, poti sa-l vezi la Silver Church, la concertul de lansare a noului album Kumm. mergi?

multumesc si pentru inregistrari. asta e tot ce ai filmat, sau ai facut un montaj din mai multe bucati? daca e mai mult, mi-ar placea daca ai pune pe iutub tot. sunetul e foarte bun, desi pare o filmare cu telefonul.

toate cele!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

alexandru, hei ce comentariu frumos. da, mi-ar placea sa-i vad la lansare. o sa fac tot posibilul sa ajung. da, oigan m-a surprins mult de tot, cu atat mai mult cu cat e un tip tare misto.

dupa cum vezi am urcat pe youtube inregistrarile pe care le-am facut. chiar sunt cateva, cu lungimi acceptabile, deci te poti desfata cu ele in voie. da, am un telefon simpatic cu o imagine acceptabila, sper, dar sunet chiar e ok, imi pare si mie.

bafta multa. m-am uitat si pe blogul tau. frumos, interesant si binevenit. sper sa ne reauzim. bafta!!

alexandru mircea spunea...

wow, vad ca ai pus 6 bucati, multzam fain! zice lumea pe forumul kumm ca te-ai distrat grozav, ma bucur :)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hehe, sper sa nu ma confunde... eram doi operatori, cum iti spusei. amicul a filmat mai mult. nu mai stiu el dar eu am trait muzica mai mult pe interior, haha. anyway, un concert de zile mari!!!

apropos, cum ai/ati gasit blogul meu?

iordache spunea...

foarte misto filmele. multumesc pentru cuvintele frumoase, ma bucur ca ti-a placut. hai pe 29 la green

alexandru mircea spunea...

sunt abonat la Ubix, care e un agregator de bloguri romanesti facut de cei de la Ze List. m-am abonat la sectiunile de muzica si cultura si imi trimite automat tot ce gaseste pe net cu cuvinte cheie din domeniile respective: www.ubix.ro . carevasazica, o intamplare fericita.

cum zicea si iordache mai sus, pe 29 mai are un concert, la Green Hours. acolo va fi si un al doilea chitarist, Sorin Romanescu (total diferit de Oigan). moa... cum as merge... pacat is la 2000 de kilometri :)

Unknown spunea...

Nu te confunda nimeni ... ca io' te barfeam ... :P
Pt Iordache si Andu: garantez io' ca vine, liber sau legat, la cele doua concerte mentionate ;))

Unknown spunea...

Ca sa nu ramanem la vorbe in privinta lui Sorin Romanescu ;))

http://picasaweb.google.com/poorblackvideos/090314SorinRomanescu5ChitariSalaRadio#

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ alexandru - pai o sa-ti povestim noi, ca vezi ca george vrea sa ma duca chiar si legat. deci vom fi acolo... da, smechera faza cu ubix-ul, am auzit de el... hm... cred ca are de luptat romanescu sa-l ia pe oigan... din ce am vazut in seara aia - cam greu... si iordache mi-a placut... si de fapt toti.

@ iordache - chiar mi-a placut. n-am vrut sa folosesc cuvinte prea mari da' mi-a placut mai mult decat am putut scrie aici. o sa mai vin cu siguranta.

@ george - ai aparut in sfarsit :) deci tu bagai acolo din top... hm... :) oricum daca e de legat, atunci cu placere :)))

Unknown spunea...

Cip, Roamnescu nu tresa-l ia pe Oigan ... ci sa se completeze spre desfatarea junkerilor care ne aflam a fi noi ... :)

Trimiteți un comentariu