Sponsori:
Eu zic ca e normal ca limita dintre ok si ne-ok sa fie foarte ingusta in publicitate. Asta face ca un creator de reclame sa fie cu adevarat bun. Pentru ca o reclama buna trebuie sa aiba o doza de soc suficienta ca sa-ti ramana in minte, in primul rand, si apoi sa te determine sa cumperi sau sa faci ceva cu produsul... Doar ca uneori limita asta e usor depasita, ceea ce face ca reclamele sa fie ori interzise ori refuzate de clienti. Asta nu inseamna ca noi nu ne putem delecta un pic cu ele, ca de-aia e netul liber, sa punem toate prostiile pe el:)
Vezi si:
- Genial!! Reclama incredibila la un reality-show - video
- Noi reclame outdoor in Bucuresti
.
5 Pareri. Comenteaza:
Şi pozele unde-s?
Aoleu, nasoale, dar ultima chiar ar fi buna.
ultima si cea cu cancer de san ar fi fost ok..adica socante!! si atrag atentia..si nu sunt "obscene" sau etc, da na fiecare client cu opinia lui
Too creepy for my taste... :( . Cum naiba cred ei ca pot atrage consumatori asa? Hai ca la fazele gen anti-tutun mai merge ca ar trebui sa te sperii, dar reclamele sunt mult prea tragice, sinistre.
@ cipri - cum unde-s pozele???
@ dilimache - dap, unele cam grele asa... tampiti. sexul si moartea e tot ce au putut gandi :)
@ adizzy - aoleu, pe mine aia cu cancerul m-a socat destul de tare. da, sunt interesante in felul lor... unele chiar ingenioase.
@ addamissia - dap. sunt cam de prin undergroundul gandirii umane si totusi impecabil realizate. ei, e bine sa stii ca exista si asa ceva :)
Trimiteți un comentariu