duminică, 6 septembrie 2009

Tiziano Ferro - un geniu modest

Sponsori:

Tiziano Feerro m-a facut sa redeschid laptopul si sa scriu despre el si despre felul magnific in care a concertat la Cerbul de Aur. Nu intentionam sa mai scriu nici in seara asta nici despre Cerb in general. Doar ca Tiziano a dat o reprezentatie de ZILE MARI!!! Incredibil!!! Il apreciam f.f. mult si inainte dar nu ii stiam decat vreo 2-3 melodii. Pe care le-am ascultat pana am tocit CD-urile. Auzindu-l si vazandu-l in seara asta mi-au crescut aprecierile la adresa lui cam cu 80%.

Prieteni, care l-ati auzit ati remarcat, care nu aflati acum ca are o voce dementiala. Care mai si suna ca pe CD. La inceput am crezut ca face play-back. Am zis ie-te macaronarul naibii, vine, ne ia banii si mai da si doar din buze. Doar ca omul era prea bun. Si piesele. Piese grele, sensibile, frumoase. Sincer chiar e de cumparat albumul lui sau albumele si ascultate cap coada intr-o zi cu ploaie.

Tipul a fost si probabil e maxim de modest. Poate timid. Trecut prin viata, probabil durerea "greutatea" din cantele sale a trait-o pe pielea lui. Dar hai sa nu-i cautam parul din nas ca Madonnei :) A facut un concert maxim de profi. A venit, a cantat, ne-a spart, a plecat.

A pus capat unui Cerb de Aur care a stralucit din toate punctele de vedere. Chiar ma uitam la el cantand si aveam senzatia ca sunt la San Remo sau la festivalurile lor italienesti. Cineva care a fost la Cerb zilele astea si care cunoaste fenomenul bine, mi-a zis ca si sunetul in piata a fost unul de zile mari. Inteleg ca s-a schimbat si echipa care organizeaza festivalul. F. bine!! Poate meritam si noi asa ceva. Macar atat :)


PS: postul asta e cel mai recent de astazi, dar nu l-am pus primul caci nu suntem totusi un blog muzical :)


Vezi si:
- Concertul Madonnei la Bucuresti. De ce mi-am pus mainile in cap?
- Nu stii nimic. Asa se canta acum la chiatara - vieo
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu