sâmbătă, 5 septembrie 2009

Senzational: daca ar gasi bani, 41% din cititorii Anti-Plicti i-ar da inapoi

Sponsori:

Dom'le, sunt impresionat!! Peste 40 la suta din votanti si vreo 90 la sunta din comentatorii Anti-Plicti spun ca, daca ar gasi 6.000 de euro, ar face tot posibilul sa-i dea inapoi celui care i-a pierdut. Astea sunt reactiile la cald in urma articolului de ieri, pe tema asta, in care un roman de-al nostru a dus si el la politie o borseta cu 6.000 de euro pe care o gasise intr-o benzinarie.

Am doua concluzii pe repede inainte: unu - inca mai sunt oameni in tara asta si, doi, cititorii Anti-Plicti sunt oameni cu obrazul subtire. Raman la parerea ca romanul nostru de ieri a fost un dobitoc dar asta nu ma impiedica sa spun sincere felicitari celor care gandesc ca voi si care ar decide sa dea banii inapoi. Cand zic ca tara nu e pierduta definitiv ma bazez inclusiv pe chestii de-astea. Mereu le spun apropiatilor: nu e totul pierdut, sunt multi oameni ca mine si ca tine, chiar daca nu-i vedem neaparat (la petrecerile cu mici si bere sau prin pietze)

Doar ca dracusorul isi baga mereu coada, asa ca hai sa crestem un pic miza. Oare ce s-ar intampla daca in loc de cei 6.000 de euro ar fi 200.000. Adica banii pe care sa zicem, i-ai castiga intr-o viata. Adica daca ai gasi o borseta cu 200.000 de euro, te-ai aranja pe vesnicie, nu ar mai trebui sa muncesti neam. Adica ai munci doar de distractie, sa nu te plictisesti. Ei????



Vezi si:
- Google Adsense: cum sa faci bani pe net intr-o suta de ani
- Kitsch, kitsch da' minoritatile n-o duce rau - poze
.
Twitter
Facebook

8 Pareri. Comenteaza:

CORA spunea...

Cu atat mai mult! Omul ala nu mergea cu banii degeaba la el...mai ales cu atatia. Clar are nevoie de ei pe undeva. Si numai de sanatate mi-e sa nu fie problema lui. In fond, de unde stiu eu ca-s ai lui sau ca nu i-a imprumutat de undeva? Pentru o operatie sau pentru ceva ce arde...

Cipri spunea...

Numeşte-mă dobitoc, dar...i-aş da înapoi!

Anonim spunea...

Nu ne lasi, nu:)))? I-as da inapoi toti, pana la ultimul leu. Nu pot, pur si simplu nu pot pastra ce nu am muncit eu cu mintea si manutele mele.

cat spunea...

Pai la 200 000 de euro ...avai, i-as da inapoi, dar as face cumva sa ma asigur ca as primi si eu 10 la suta, ca doar ala e comisionul ce se practica, si uite asa nu pot sa-ti votez sondajul...ca nu stiu ce sa aleg:-))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ cora - felicitari. eu stiam ca viata si lumea sunt un pic mai dure dar ma bucur sa aflu ca nu e chiar asa. mie nu numai ca nu mi-au dat nimic inapoi dar mi-au si spart casa acum cativa ani si m-au lasat fara un calculator la care tineam foarte mult. ma bucur sincer sa vad ca sunt oameni care gandesc ca tine.

@ cipri - nu te numesc dobitoc. ma bucur ca ai proceda asa si sunt profund surprins de cati ar face-o. cum ii spuneam si corei mai sus, mie mi-au spart unii casa sau au incercat de doua ori sa ma fure in gara de nord. numeste-ma tu dobitoc, dar eu nu i-as da :)))

@ addamissia - eu sunt, pesemne, un pic mai pervertit de romanica asta frumoasa. de-aia sunt socat de reactiile pozitive ale multora. oricum am retinut si am bagat la tartacuta. nu, nu va las pentru ca chiar mi se pare totusi o chestie iesita din comun ce aflu :)

@ cat - pai mie-mi reiese ca i-ai da inapoi. felicitari si tie. comentariul tau mi-a mai adus inima la loc. caci restul de pana acum i-ar cam da inapoi fara conditii prea multe... iar eu, evident ca o tin pe-am mea, adica i-as pastra fara prea multe remuscari. (nu sunt bani furati asa ca sa fi avut grija de ei.)

Raluk spunea...

Imi place ca vezi partea plina a paharului, care apropo de cand ai scris postul a scazut...este 39%...poate pentru ca am votat si eu:D... Acum sa explic: de obicei sunt extrem de corecta, dau restul corect, cred ca am returnat pana acum vreo 5 telefoane mobile gasite pe strada, prin taxi sau prin cafenele, deci sa spunem ca din comportamentul meu de pana acum ai putea deduce ca i-as da inapoi. Da ce ar fi sa ii iau? Adicatelea vad bani pe jos, multi bani pe jos. Ii iau. Nu m-a vazut nimeni. Ma invart vreo 5 minute cu ei in mana. Nu ii revendica nimeni... Pai atunci ce-am gasit al meu sa fie:D... Bine mai e si partea cealalta...dar daca ai pierde tu bani, nu ai vrea sa ti-i dea cineva inapoi? Pai la norocul meu probabil ca voi da peste unul care gandeste ca mine, se invarte cinci minute cu ei in mana si apoi...

Unknown spunea...

şi eu i-aş da înapoi. care e diferenţa? cu 6000 euro mi-aş fi luat un clio, cu 200.000euro, un suv :)) tot aia e. :P

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ raluk - da ma. stii... cum ziceam si mai sus, mie mi-au spart casa si n-a mai avut nimeni remuscari... si am avut alte multe experiente din astea... nu traim in cea mai corecta tara din lume ca sa ma apuc eu sa fiu ingerul domnului coborat pe pamant. si vorba ta: mie mi-ar da cineva ceva inapoi? a dracului treaba sunt convins ca fix in cazul meu se va gasi unul care sa pastreze banii :)

@ celine - pai da. mie diferenta importanta mi se pare intre a avean un clio/suv si a nu avea un clio/suv. dar ma bucur ca i-ai da inapoi si te felicit si pe tine :D

Trimiteți un comentariu