joi, 3 septembrie 2009

Barbatul nu e ca femeia...

Sponsori:

Hm... atingem un subiect sensibil... sper sa ies viu de aici :) Diferentele dintre barbati si femei exista. Si sunt mai multe si mai profunde decat protuberantzele evidente. Nu facem un tratat acum, iti spun doar ca am mers recent cu autobuzul si, nu stiu cum, dar am remarcat ca de fiecare data cand ma urc, imediat dupa ce ma asez undeva, ma uit in stanga si-n dreapta sa vad cine mai e pe acolo. Nu ca as cunoaste pe cineva dar verific un pic situatia:) Cea mai tare faza mi s-a parut atunci cand am vazut un alt tip care a urcat si a facut exact acelasi lucru... Si altul si altul...

The image “http://i32.tinypic.com/1zbapeu.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Imi amintesc o chestie interesanta pe care am citit-o undeva si anume ca atunci cand intra intr-o camera plina cu oameni, barbatii cauta imediat iesirea. Sa vada pe unde fug in caz de pericol. Femeile, in schimb, zice-se ca se uita la fetzele oamenilor sa vada ce stare de spirit fiecare. De-aia femeile cresc dintotdeauna copii si sunt atente la treburi, pe cand barbatii aveau nevoie sa prinda prada, asa ca trebuia sa se poata concentra mai bine...

E unul dintre motivele pentru care, am constatat, mi-e f. greu sa fac mai multe lucruri in acelasi timp... Pe cand eu, am surprins fete care vorbeau cu mine, de exemplu, dar se puteau concentra sa asculte, in acelasi timp si o alta conversatie... Jesus!! :)) Chiar si asa, dupa indelungi cercetari am reusit sa aflu cum arata femeia perfecta...

Apropos de animatia de la inceput, am uneori senzatia ca fetili sunt mai inzestrate pe unele chestii decat mine. Am si eu avantajele mele, desigur... cu toate astea, ce-i al lor, e al lor :) Pentru ca sunt barbat, imi avertizez confratii in felul urmator: prietene, nu-ti pune capul cu o femeie, ca s-ar putea sa nu ajungi prea departe...

PS: s-ar putea sa mai povestim despre subiectul asta... sa vedem cum stam cu inspiratia si cu feedbackul :) Apropos, ca sa mai incingem un pic situatia - stii ce face o femeie dupa ce face sex?? Plictiseste :))))))


Vezi si:
- Oare cam cat de materialiste sunt fetele?
- Vrei s-o cuceresti? Afla cum sa cuceresti o fata
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Cipri spunea...

"Este" mari diferenţe între bărbaţi şi femei ;)

adizzy spunea...

deci pana sa pui ultima glumita te ridicam in slavi ca lauzi rasa noastra ..e ..masculul din tine si-a aratat fata la sfarsit :) pai daca am fi la fel nu ne-am mai simtii atrasi uni de altii nu? fain articol..:)

Anonim spunea...

Care va sa zica, pe tine te plictisesc femeile dupa sex, ha? :))))

Unknown spunea...

:)) personal, nu am obiecţii.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ cipri - ma bucur ca "este" de acord :)

@ adizzy - cu regret, nu-mi pot trada confratii :)))

@ addamissia - e, vorba vine... n-am gasit alta rima :D

@ celine - ma surprinde un pic dar ma bucura :)

Trimiteți un comentariu