miercuri, 26 august 2009

Surpriza sexi din bricheta

Sponsori:

Acu vreo doua zile ce crezi ca mi-a dat prin cap sa fac? N-o sa ghicesti nici intr-o suta de ani... Mi-am cumparat o bricheta. Caci, ale naibii, li se termina gazul cand ti-e lumea mai draga. Iar cele doua bucati de piatra cu care faceam foc se tocisera si si chibritele erau pe terminate. Asa. Si vin eu cu trofeul acasa, ma asez pe fotoliu si, la un moment dat, decid sa verific daca-i merge lumina. Caci mai nou, cunoscatorii stiu, brichetele au un bec... Nu mi-e foarte clar de ce dar asta e o alta poveste... Si, cand verific eu becul in palma, surpriza cat casa. Lumina nu era pura, ci avea si umbre. Zic ie-te drace, mi-au dat o bricheta stricata. Ma uit mai atent, surpriza abia incepea...


Deci asta e povestea. Mi-am luat bricheta si m-am ales cu miss Hustler. M-am distrat, am facut furori la servici si la toti prietenii la care am aratat-o. Acum abia astept sa i se termine gazul sa-mi iau alta :)


Vezi si:
- Daniela Crudu... Poze incendiare si sexi cu vedeta Playboy, Daniela Crudu
- Tigara electronica. De ce nu mai fumez tigara electronica
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Dili spunea...

- si cand o cumperi nu te lasa sa-ti alegi gagica? :D
Auzi, bine ca mi-ai zis, deseori si ai mei pitici se joaca cu brichete consumate pe post de lanterna, sper ca nu au observat vreodata vreo imagine...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ dilimache - pai daca stiam ca e cu gagici luam o plasa :)))

hehe, pai de ce crezi ca se joaca piticii tai cu ele ?? au dat de imagini :D

Trimiteți un comentariu