marți, 11 august 2009

Genti. Multe genti. Genti originale si haioase - poze

Sponsori:

Nu putem ignora femeia. Nu. Nu putem trai cu ea dar nici fara ea. Iar femeia are o problema cu gentile. Bine, ea are multe alte probleme dar gentile sunt una dintre problemele ei :) Genti in sus, genti in jos... Asta dincolo de vopselele alea de-si da pe fatza cu ele (si care noua ne place rezultatul) si grasimea de balena de pe buze... Am scapat ceva? Pantofii, nu? Da! Mnoa, deci gentile sunt un accesoriu care... nu stiu exact... care e bine sa fie si sa nu se puna intrebari cat costa... Cunosti profilul Anti-Plicti, asa ca iesim pe interval cu o colectie de astfel de genti, originale si haioase. Eu as vrea consoarta mea sa poarte oricare dintre ele, dar voi ce ziceti? Merge asa ceva?? :)






















Vezi si:
- Unghii cu modele. Unghii pictate. Modele de unghii, false sau nu - poze
- Vrei s-o cuceresti? Afla cum sa cuceresti o fata
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Bre, mai ciudate de atata nu ai gasit? Adica genti cu picioare de halifant nu ai? Aoleoooo, geanta-broasca...mama mea, cine a mai inventat-o si p-asta? Am si io genti, multe rau ca mai lucrez si in domeniu, dar cu broscarimea dupa mine n-as umbla pe strada :)))). In schimb aia din taste e cam draguta :).

Unknown spunea...

oripilant :))

eu cu un rucsac am terminat toate problemele, rucsacul magic :))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ addamissia - surioara, daca puneam genti clasice nu eram io Anti-Plicti :)) geanta cu taste... vezi ca tot ai gasit una?? las' ca stiu eu ca in secret tanjesti dupa ele dar ti-e frica de gura lumii :)))

@ celine - lasa ca am o colectie de papuci de casa in forme de-astea... alea o sa-ti placa mai mult :)

Trimiteți un comentariu