sâmbătă, 29 august 2009

Care sa fie problema???

Sponsori:

O fi de la motor... de la delcou... de la aprindere... Hm, cred ca are pana pe spate :) Asa cred ca pune si Boc problema cand incearca sa ne redreseze tarisoara :) O fi de la sindicate... de la bugetari... Problema e el, as zice eu, dar nu ma intreaba nimeni :)


.

Twitter
Facebook

7 Pareri. Comenteaza:

Unknown spunea...

asta`i ca in bancu ala:
Sotia se apropie de barbatul ei:
- Scumpule, mi s-a stricat masina, a intrat apa in carburator.
- Ce intelegi tu din masini? Macar stii ce-i aia carburator? Unde ti-e masina?
- In lac.

*** si te asteapta ceva la mine pe blog :D

Teo spunea...

Eu cred că trebuie schimbat uleiul!

Cipri spunea...

Degeaba râdeţi voi. Omul se suie cu picioarele pe motor, sare de vreo două ori şi apoi pleacă.
Pe jos :D

Teo spunea...

Până la Cluj? Îi cam lung drumu'!

Anonim spunea...

Nenea asta sta sus pe masina ca sa-l culeaga cineva de acolo, nu? Ca altfel, nu prea vad motivul. Deja nu mai are niciun rost sa cauti defectiuni la masina intr-o astfel de situatie :))).

Tivadar Emanuel spunea...

Foarte bine prezentata situatia cu Boc! harcea-parcea ...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ deea - hehe, genial bancul!!! hei, o leapsa frumoasa. o sa o fac cat de repejor apuc :)

@ teo - haha. corect. am schimbat si eu mesajul si am zis ca pana la urma cred ca masina are pana :)

@ cipri - da, el incearca. poate e, ca si in viata, o problema la care nu s-a gandit.

@ addamissia - poate e optimist :)

@ tivadar emanuel - ma bucur ca ai apreciat mesajul :)

Trimiteți un comentariu