sâmbătă, 11 iulie 2009

Oops!! Si Obama se uita dupa funduri

Sponsori:

Daca si Obama o face, atunci ma simt absolvit de orice responsabilitate... Eu si barbatii din toata lumea... Caci da, dupa cum vezi in prea-minunata fotografie de mai jos, privirea presedintelui american este atrasa ca un magnet de... partea dorsala a unei nimfe. S-a intamplat chiar zilele astea in Italia, unde Barack Obama a participat la summitul G8. Parca si Sarkozy se abtine cu greu, dar de el ce sa mai zici... el e francez... Inca nu ma hotarasc asupra concluziei - ori privitul de funduri se poarta si la nivel inalt ori... si ei sunt oameni :)

Acum, domnule Obama, intre noi fie vorba, chiar arata intr-un fel doamna din imagine... Stiti cum se spune, ce-i frumos... Mi-e teama insa ca Michelle s-ar putea sa nu aprecieze la fel de mult frumusetile naturii si, cand va intoarceti la Washington, sa nu trebuiasca sa dormiti naibii pe canapeaua din Biroul Oval... Eu va tin pumnii... :) Vedeti ca asa a inceput si Bill Clinton cu Monica Lewinsky... :)

Later edit: Ia uite ce frumos au spus astia de la Gandul, haha. Nici eu n-o puteam zice asa bine :))



Vezi si:
- Obama omoara musca (falsa??) sau cum se face politica - video
- Ilham Anas - sosia lui Barack Obama - poze
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

dyanna spunea...

Frumos...E si el om,nu ? Imi plac posturile tale.

Dili spunea...

Hahha, ce figuri au amandoi, mama-mama. Da' in general fundurile-s de vina, nu saracii privitori, nu?
Eu, ca femeie, nu inteleg insa cum de se potrivesc sandalele acelea total plate cu rochia eleganta a frumoasei posesoare de magnet. M-am blocat.....

adizzy spunea...

obama se uita la modelul de rochie ca sa ii cumpere la sotie!! si da ce, e om si el...si sper sa nu aiba scandal in familie..:D
offtopic ms de primu tau comment, sper ca nu e ultimul :D legat de blog tau imi inveseleste ziua, si legat de nick name long story despre care acuma o sa scriu un post :)

ktalinoo spunea...

dak il vede nevastasa...o pateste:))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ dyanna - si mie mi-a placut blogul tau. o sa mai trec, cum te mai astept si pe tine :)

@ dilimache - haha, eu ma lupt aici cu posturi pentru barbati, si in principiu mai mult fetele comenteaza pe aici :)) lasa ca sunt si baieti, stiu eu... si eu cred ca fundurile sunt de vina si in general femeile cam sunt de vina pentru tot :D

@ adizzy - daaa, la modelul de rochie cred si eu ca se uita. presa americana a zis ca se uita la scari... eu cred ca de fapt avea un junghi la gat si a trebut sa coboare privirea :)) merci de aprecieri. ma bucur daca spui ca e asa cu blogul meu. cat despre blogul tau, chiar imi place si trec de cate ori apuc, adica des :)

@ ktalinoo - dap ca am auzit ca negresele bat bine :))

Trimiteți un comentariu