joi, 16 iulie 2009

Peripetii din concediu. Mi-e mila de CFR, fir-ar ai dreaq - poze

Sponsori:

Marti am inceput binemeritatul concediu, cum ziceam. Am plecat dupa-amiaza, pentru ca de dimineata am avut de rezolvat niste probleme in partea cealalata a Bucurestiului, pe la Obor pe undeva. Stiam ca sunt probleme pe linia ferata intre Brasov si Sibiu, rupta de inundatii, asa ca sun la Informatii CFR sa-mi spuna cum ajung de la Brasov la destinatia mea… “Va transbordeaza un autobuz pana la destinatia dvs”, imi zice imediat o voce neutru-metalica la celalalt capat al firului. “Doamna, e autobuzul CFR-ului?”, intreb eu cu un aer neincrezator… “Daaa, al CFR-ului, clar”, raspunde imediat stie-toata de la Informatii…

Ok, ajung cu chiu cu vai la gara, cu un taximetrist varza rau de tot. Conducea for za first time prima oara un Logan. Pe care nu-l prea stapanea aproape deloc, asa ca ii tot spuneam eu sa opreasca semnalizarea si avariile. I-am mai spus ce inseamna ceasurile de deasupra volanului si de unde se claxoneaza, haha. Era obisnuit cu un Megan, mi-a zis, asa ca i-am fost un fel de copilot, pe banii mei evident, dar fericit la final ca am ajuns intreg la gara… Apropos, era pe rosu la benzina si a vrut sa mearga si la un peco, doar ca, la protestele mele, a renuntat.

Ma rog, sosesc si la Gara de Nord, intreg insa acolo… surpriza. Nimeni nu mai stia cum ajung de la Brasov in locul care ma interesa pe mine… Totusi, am primit asigurari de peste tot ca voi afla in tren cum ajung unde am nevoie si ca totul va fi ok. Doar ca pe la jumatatea drumului, au venit nasii sa ne spuna ca legaturile noastre erau mult dupa miezul noptii. Deci ori asteapt ca prostul in gara cateva ore, ori fiecare se descurca cum poate. Am protestat un pic, ca nu e ok… nasul fara prea multe remuscari mi-a zis ca nu avea de unde sa stie ce va fi… S-a balbait un pic cand l-am intrebat ce s-a intamplat luni, ca si luni era blocat traseul Brasov-Sibiu… (Later edit: tocmai am citit la Dilimache ca a avut aceleasi peripetii, pe acelasi traseu, probabil cu o zi inaintea mea. Deci e clar, CFR-ul si-a bagat picioarele pe fata in stimatii clienti:)

In sfarsit, le-am mai zis printre dintzi cateva. Nu prea multe, ca mi-e si mila de ei. Sunt in rahat pana-n gat cu banii, falimentul le bate la usa, asa ca nu am mai invartit si eu cutitul… Concluzia insa mi se itzeste pe buze: probabil n-au vrut sa-mi spuna din capul locului care e treaba, ca o voi freca prin gara in Brasov, pentru a nu ma pierde de client. Adica dupa ce s-au vazut cu banii mei in cont… sa fii tu sanatos prietene, de descurci ca esti mare…

Asa e in Romania, mi-am mai zis resemnat si destul de putin enervat, asa ca am decis sa-mi continuu drumul pe banii mei cu un microbuz. Doar ca l-am prins pe ultimul asa ca am mers timp de peste o ora, nu doar in picioare, dar pe cuvantul meu, fara sa reusesc aproape sa ma misc… Abia ma si tineam de o bara acolo… Ma rog, trebuia sa ajung cat mai repede la destinatie, asa ca n-am mai lungit-o prin gari si rahaturi.

Dar totul e bine cand se termina cu bine. Sunt de doua zile in concediu. Am apucat sa fac deja cateva drumetzii… Atasez aici cateva fotografii… ca poate nu ma crezi… :)









Vezi si:
- Cum face CFR misto de mine in mod constant
- De ce trebuie sa urlam in Romania
.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu