vineri, 19 iunie 2009

Uitai sa-ti spui: a aparut goagal.ro

Sponsori:

Poate ai aflat deja, daca nu iti spui eu: internetul romanesc este muuuult mai bogat de vreo doua zile, dupa aparitia unui nou site: goagal.ro. Am aflat tot acum doua zile dar am uitat sa-ti spui vestea. Da, deci goagal.ro este motorul de sărci, marca Vanghelie care umple de respect internetul romanesc. Ok, ne distram, e haios, sa nu dai sărci pe el... dar altceva vreau sa remarc.

Baietii se misca, pe cuvantul meu. Adica la o zi dupa ce Vanghelie a dat cu oistea-n gard cu goagalul lui, site-ul asta era deja sus. Adica domeniu, host si tot tacamul. Hehe, daca toate ar merge in tara asta cum merge internetul... am fi departe, nenica... :)

Oarecum offtopic: daca tot suntem la capitolul asta, hai sa mai scap de o informatie pe care o am si sa-ti prezit si sfarsitul internetului. Adica internetul a inceput in America, ok, dar se sfarseste... da, in Romania!! Cum altfel? Vezi aici :)


Vezi si:
- Googhelie, noua sigla Google, dupa Vanghelie
- Hub-uri. Cele mai tari hub-uri romanesti (DC++, ODC, Strong DC)
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

turisticus spunea...

Beton chestia cu sfarsitul Internetului :))

Anonim spunea...

supeeer haiooos

Trimiteți un comentariu