luni, 15 iunie 2009

O poza de-a mea din tinerete

Sponsori:

Am scotocit prin arhiva foto si am gasit o poza de-a mea din tinerete. De cand eram mai tanar si mai ferice, spre deosebire de acum cand sunt... hm... tot tanar si ferice, hehe.

Apropos de puicutze... stii ca Nati Meir candideaza la presedintie cu Monica Columbeanu pe post de... nici nu stiu cum sa-i zic... de co-pilot, de momeala, de asistenta de zbor... Ei bine, Anti-Plicti are in lucru un post despre restul vedetelor feminine care credem ca li s-ar potrivi celorlalti politicieni.

Un mic sneak preview aici al postului care va aparea pana la sfarsitul saptamanii si care ii va mai cuprinde pe Traian Basescu, Gigi Becali, Dan Voiculescu, Emil Boc, Mircea Geoana si altii...



Vezi si:
- Calculatorul meu
- Asa arata camera mea
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Si tu care esti?
Lasa ma sa ghicesc, una dintre puicute!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

asta a fost grea si sub centura :)) eu sunt cel care facea poza, haha.

Trimiteți un comentariu