duminică, 28 iunie 2009

O poveste de pe Anti-Plicti a ajuns in Libertatea

Sponsori:

Nu sunt mandru. Sunt doar multumit ca s-a intamplat asa si ca toata lumea a putut sa afle, de la cel mai vandut ziar din tara, povestea fetei asteia de care iti povesteam si eu acum cateva zile. Chiar daca jobul de atunci nu i-a permis sa faca poze cu Michael, faptul ca aceasta prietena de-a mea a calatorit cu el in toata lumea i s-a parut din prima clipa nasului meu un subiect, nu numai important, dar si interesant pentru toti romanii nu doar pentru cititorii Anti-Plicti.

Pot sa-ti certific ca tot ce povesteste Dana in ziar (vezi AICI) este cat se poate de adevarat; chiar a calatorit cu Michael in toata lumea si in plus, imi amintesc acum vorbele ei, a vazut peste 20 de concerte ale artistului. Se mai poate lauda multa lume cu asa ceva? Mi-a zis ca nu s-a plictisit niciodata si aveai impresia ca te uiti la un videoclip si nu la un concert live.

Sunt sigur, curiosul din tine va vrea sa stie cum a ajuns povestea de pe Anti-Plicti in Libertatea... :) E adevarat, un subiect nu ajunge sa fie beton pe un blog pentru a aparea prin ziare... Tocmai de aceea, eu si alti cativa tovarasi de bine am facut ca treaba sa devina istorie. Iata ca a devenit:) Am facut si noi cate ceva pentru Michael, putin fata de ce ne-a dat el...

PS: am lipsit un pic pentru ca nu mi se prajise netul, mi se prajise placa de retea a laptopului. Am gasit pana la urma o solutie, asa ca incercam sa recuperam acum ce n-am putut spune in astea doua zile:)


Vezi si:
- Michael Jackson loveste din nou - poze, video
- Ce obiecte scoate la licitatie Michael Jackson
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

eSorin spunea...

bine ca au avut decenta sa precizeze sursa.de obicei nu prea se intampla asta

Anonim spunea...

Intradevar, au fost corecti la faza cu sursa, dar cred ca e mana ta aici, nu? Sau simplul fapt ca oamenii te respecta :). Bravo! (In case you missed me, I'm back!)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ e sorin - sincer si eu si dana ne-am inteles destul de bine cu cei de la libertatea. subiectul trebuia sa apara sambata. au sunat si si-au cerut scuze ca a aparut abia azi. au fost ok...

@ addamissia - welcome back :) cum ii spuneam si lui sorin, ne-am inteles ok cu cei de la libertatea. e mai bine ca au amanat subiectul pe azi, ca ieri erau altele mai importante. asa a captat un pic mai mult atentia. cum a fost? te-ai prajit? ai stat intr-un picior dupa semnal? si eu plec intr-o saptamana :D

Anonim spunea...

@Cippy: cred ca abia astepti sa scapi de job. Eu mai am o saptamana de concediu, dar de maine incep un curs care o sa-mi manance ceva timp. In rest, sunt neagra de zici ca am facut baie in ciocolata :). Si ca sa nu uit, reportajul facut de tine la radio este super. Bravo! Felicitari!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ addamissia - hei, merci de apreciere. a contat mult pentru mine treaba cu reportajul. da, cam astept sa plec... sa iau o pauza... Aoleu, chiar asa tare te-ai inegrit?? Sper ca ti-a priit :)

Trimiteți un comentariu