duminică, 10 mai 2009

Cum m-am certat cu pompierul atomic

Sponsori:

Am fost un pachet de nervi cand am venit astazi de la lucru. M-au prins pompierii fumand intr-un loc relativ interzis de la mine de la job si m-am certat cu unul dintre ei pe viata si pe moarte. Auzi ma... voia sa-i spun numele, ca sa poata sa-mi faca proces verbal. Era imbracat in civil, i-am cerut sa se legitimeze, sa-mi dovedeasca faptul ca e cine spune ca e (chiar daca nu-mi era chiar strain, ca parca ne mai intalnisem, haha). Evident ca nu avea legitimatia la el, dar oricum i-am spus ca doar in fata politistului ma legitimez si-i dau date despre mine, asa ca la revedere, va spunem la revedere. La revedeeeeere. Corect? Corect!

Bine, a venit dupa mine pana in redactie, ca sa afle de la colegi cine e ala care aproape a dat foc la institutie. Mortii ma-sii, ca eram pe un hol, departe de orice activitate si forma de viata umana, langa un geam larg deschis... Un loc traditional de fumat, la mine, acolo... N-au vrut colegii sa-i spuna cine sunt, fumatori si ei, saracii... Ca sa-l inteleg, a schimbat el placa repede, ca si el e fumator dar ca n-are ce face...

Cum sa-l inteleg? Si ce sa-i fac daca-l inteleg? Sa-i spun cum ma cheama ca sa poata sa ma reclame?? Sa umble dreaq cu o legitimatie la el si sa nu hartuiasca oamenii dupa cum ii vine pe chelia lui de pompier atomic. Ca chiar m-am chinuit sa reduc tigarile, n-am prea reusit, dar macar am incercat. Mi-am luat si tigara electronica pe care am spart 400 de lei.

I-am spus ca, atat vreme cat el nu ma intelege pe mine, nici eu n-am cum sa-l inteleg pe el. O sa ajungem sa fumam pe luna sau in camarute de 2 pe 2, ca aurolacii. Suntem prigoniti, noi fumatorii, ca bolnavii de gripa porcina, haha. A plecat vorbind singur, dobitocul.

Ok, o sa spui, omul isi facea job-ul. Da si-l facea. Dar ce vina am eu ca practic un viciu care nu e interzis in tara asta? Nu ma droghez. Fumez tigari pe care le cumpar, legal, de la magazin. Bun. S-a interzis fumatul in institutie. Foarte bine. As pierde insa cel putin 15 minute pana ajung si ma intorc de la locul amenajat pentru fumat, situat la mama dracului de unde lucrez eu efectiv. Iar regulile s-au schimbat in timpul jocului, adica eram deja fumator cand au avut geniala idee cu interzicerea fumatului... Putina decenta, va rog... Nu suntem chiar in Occident. Exista alte lucruri mult mai importante in tara asta decat goana dupa bietii inhalatori de noxe...

Uite asa mi-a stricat grasul cu furtunul ziua, ca are el exces de zel. Stii vorba aia: un om cu un ciocan in mana vede in jurul lui numai cuie. La fel, zic eu, un om cu un furtun in gheare, vede peste tot numai incendii...


Vezi si:
- Mi-am tras tigara electronica
- 7,5 kilometri de tigari
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu