joi, 23 aprilie 2009

Se poate romantism in blogosfera?

Sponsori:

Mai stii ce e ala romantism? Eu unul recunosc ca am uitat cu ce se mananca. Sau aproape am uitat pana de curand cand mi-au cazut ochii pe un blog. Stii, aparent e un blog ca oricare altul doar ca are ceva, nu stiu... Poate e in titluri, poate e in poze, poate e ceva ce nu se poate descrie in cuvintele pe care le stiu eu sau tu... Eu i-as zice romantism. Si stii de ce scriu despre el? Pentru ca in iuresul asta de viata pe care-l ducem UITAM lucrurile simple si frumoase care compun chiar si agitatia asta de zi cu zi...

E un blog din Brasov, orasul in care am locuit un an de zile. Deci poate sunt un pic subiectiv. Dar e un blog care iese din comun tocmai prin cat de normal poate fi. Eu zic ca asa trebuie sa fie si viata... Il gasesti AICI, iar cele doua poze de mai sus sunt de acolo si mi-am permis sa le iau in schimbul linkului :)


Vezi si:
- Fetita si stelele de mare
- Ceva dragut. Harta monumentelor din Bucuresti
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu