miercuri, 22 aprilie 2009

Romania - tara avortului???

Sponsori:

Cica au gasit astia un nou slogan pentru tarisoara mea si-a ta si-a cui o mai vrea... Romania, the land of choice, auzi... Cica Marius Moga ar fi facut un imn, iar asta cu land-ul choice-ului e un vers din el si vor sa-l faca slogan. Il schimba deci pe "simply surprising". Eu am o singura problema. In America, adica in State, daca spui ca esti pro-choice, se cheama ca esti in favoarea avortului. In slang, evident, adica in limbajul colocvial pe care il vorbeste toata lumea. Iar in SUA, chestia cu avortul e una cat se poate de serioasa. Sunt dezbateri intregi pe tema asta.

Deci la ce se va gandi prima oara un american cand va auzi sloganul Romania, the land of choice?? La Romania, tara avortului, evident. Acum tot e o chestie, stii. Decat sa nu insemni nimic pentru el, mai bine insemni avort :))

Later edit: intre timp ia uite ce caricatura frumoasa am gasit in Gandul.



Vezi si:
- Muncitorii intelectuali - video
- Romanio, am sa-ti spun ceva
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu