sâmbătă, 25 aprilie 2009

Parodie Cosmote (ca sa stie cine e seful) - video

Sponsori:

M-am distrat teribil cand am fazut finalul parodiei asteia de la Cosmote. Desigur ca nu aveai cum sa o ratezi pe cea originala, ca au dat-o peste tot. Si oricum e strict faza de marketing, ce spun ei acolo, parerea mea, ca sub poduri sau in pasaje, in lift sau la subsoluri nu va fi in veci semnal. Haha. Ma rog... Ei bine, dar cineva s-a razbunat si a creat propria versiune a spotului. Morala - ca sa stie fata cine e seful. Macar in reclame... Sunt de acord :))



PS: Daca cumva totusi nu o stii pe cea originala, o poti vedea AICI. Nu e foarte diferita dar in fine... e bine s-o ai acolo ca asa am vazut eu ca se face pe blogurile profesioniste :))


Vezi si:
- Dilema Cosmote
- Romtelecom - cu o reclama nu se face primavara
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu