luni, 16 martie 2009

Leapsa cu frigiderul

Sponsori:

Raluca ma provoaca la o leapsa despre frigiderul meu. Adica cum arata frigiderul meu si al altora, si cate jucarii din alea cu magnet are pe el. Al meu nu are niciunul :(((( Adica ar fi putut avea UNUL, cu cainele unguresc Puli pe care l-am primit de la niste prieteni. Doar ca a ramas pe la vreuna din fostele locuinte in care am stat in ultima perioada. Ca sa nu pun o poza cu un frigider gol, am facut adunat cateva chestii pe care le am pe rafturile din casa si le-am facut o fotografie.

Ce avem? Pai un ou de strut, colectat cu greu si bani frumosi din Tunisia, apoi o tabla de sah din piese din alea... cum le zice... antropomorfe?? Adica in forma de omusori. Doua camile tot din Tunisia si un radio cu scala in forma de spirala, primit cadou de la niste colegi de munca. Merge?

Dau si eu leapsa mai departe celor care vor sa o primeasca.

Vezi si:
- Leapsa cu poza funny
- Calculatorul meu
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu