marți, 24 februarie 2009

Telefoane, telefoane si iar telefoane. Cum a evoluat telefonul mobil - video

Sponsori:

Telefoane mobile mici. Telefoane mobile subtiri. Telefoane mobile destepte. Romanilor le plac telefoanele, mai ales cele mobile... Mai tii minte primul telefon pe care l-ai avut? Al meu a fost un Ericsson 628 pe care am ales sa mi-l cumpar in loc sa plec la mare. Cand sa fi fost oare? Cred ca prin 1998 sau '99. N-am fost nici primul dar nici ultimul dintre prietenii mei care si-a tras telefon celular. Pe vremea aia la moda erau doua telefoane - Ericssonul asta de care-ti spun si mai era un Toshiba parca, dar nu mai stiu ce numar avea.

Ce vremuri... Connexul si Dialogul aveau primele trei secunde gratuite la convorbiri. Ei bine, eu si toti prietenii mei doar pe cele trei secunde le vorbeam. Comentam meciuri de fotbal si ne spuneam bancuri in doar trei secunde, la telefon. Ceva de genul: Bai, stii bancul cu... si inchideam. Bula si cu sora-sa? Si iar inchideam. Si el raspundea: Nu dar... si inchidea. Spune-mi-l... si click. Veneau facturi de multe pagini, toate continand convorbiri de... 0 dolari. S-au prins baietii si la un moment dat au taiat facilitatea asta fara sa ne anunte. Iti dai seama ce facturi au venit in luna respectiva :))

Ei bine, altii s-au distrat si mai devreme decat noi. Zice Wikipedia ca primul sistem comercial de telefonie mobila a aparut in 1956. Totul ok doar ca aparatura cantarea 40 de kilograme. Daca te pasioneaza subiectul, poti citi restul povestii AICI.

Iti spun toate astea pentru ca am gasit un clip interesant. Istoria in fotografii a telefoanelor mobile asa cum le cunoastem noi, din 1985 si pana in zilele noastre. Un clip antologic plin de telefoane mobile. Enjoy!!

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu