miercuri, 18 februarie 2009

Englezisme. Cum se cheama in engleza localitatile romanesti

Sponsori:

Genial!! Am primit pe mail o lista cu cateva localitari romanesti si traducerea numelui lor in engleza. F. tare!! Sper sa-ti placa. Eu le-am gasit geniale!!

Adunatii Copaceni
- Gathered Tree People

Afumati - Neversober
Baicoi - Youball
Buhusi - Boo
Buzau - Really Fat Lip
Calarasi - Silly-dressed Folks on Horses
Ciorogarla - Nigger-River
Constanta - The Steadiness
Dor Marunt - Miniature Melancholy
Husi - Shoo
Navodari - Networkers
Onesti - The Sincere
Pitesti - Youdohide
Satu-Mare - The Rather Roomy Rural Community
Slatina - Slut Tina
Slobozia - A Very Wrong Local Tradition
Târgu Frumos - The Aesthetically Pleasing Bazaar
Urlati - Gimme Some Noise
Voluntari - Town of Unpaid Assistants

Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Am retinut Boo, Shoo si Slut Tina - mi se par de-adreptul memorabile. De ris, ca sa zic asa - chiar m-am distrat :)))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

da. cine le-a tradus mare smecher a mai fost. toate au ceva aparte:) ma bucur ca ti-au placut si tie.

ina spunea...

am ras pana la ciorogarla.
seriously dude :/

Trimiteți un comentariu