marți, 17 februarie 2009

Cheeky Gabriela sau de ce nu dorm eu noaptea

Sponsori:

Pai normal ca nu mai pot dormi de cand stiu ca Cheeky Gabriela a venit in Romania cu noul ei iubit. L-a cunoscut acum 6 luni si sunt in limba unul dupa altul de nu mai pot. Informatia asta a ajuns la mine prin vreo 4-5 canale, intre care vreo doua televiziuni si restul ziare si bloguri. Si asta asa pe repede inainte, citind presa in diagonala... Dar auzi, am si eu o intrebare? Cine naiba e Cheeky Gabriela asta? Una care a scos acum 100 de ani o piesa proasta impreuna cu soru-sa geamana, de o fredonau englezii si mai prosti?

Spune-mi si mie cu ce e mai buna decat surorile Indiggo Modorcea care au cunoscut si ele oaresce celebritate prin America, dar de care se face misto la greu, sau ca surorile Bambi, celebre si ele dar mai mult loco, care in cel mai bun caz sunt ignorate?

Ne-am obisnuit atat de mult cu subcultura si non-stirile, incat nici macar nu mai reactionam. Bine, eu am bubele mele legate de anumite televiziuni, despre care o sa scriu poate un pic mai incolo in timp, care se dau serioase si, de serioase ce sunt, trateaza numai subiecte care nu intereseaza pe ABSOLUT NIMENI. Sau pe mai nimeni. Iar daca intereseaza pe cineva, crede-ma pe cuvant ca informatia pe care o obtine de acolo nu tine NIMANUI de foame. Ma rog...

Dar sa revenim la cichi-cichi astea. Uite ca si eu scriu despre ele si, mai mult decat atat, iti si livrez doua poze. Pai ce sa fac daca astea ii fac pe cei mai multi sa vibreze?? Sau daca asta ne-au invatat astia sa ne intereseze... Doar n-o sa fiu eu mai prost si sa ma apuc sa fac educatie civica printr-un blog de divertisment. Totusi e momentul sa-ti spun asa: grija mare ca asta cu Nikita, Tarky sau Naomi NU e realitatea. E doar o fictiune ieftina si facila careia ii suntem toti sclavi constieni dar mai ales inconstienti.

Cat despre Cheeky Gabriela asta... apropos, nu ti se pare ca se cam stramba cand il pupa pe copilasul asta in poza de mai sus? Sau daca nu se stramba, nu pare totusi cuprinsa de vreun fior? :) Oricum cred ca o fi in vreun con de umbra prin Anglia ei, deci intr-o pasa proasta, si a zis sa vina un pic la Romanica, s-o mai pupam noi nitel la poponeata ca sa-i creasca ascendentul moral. Iar noi evident ca asta facem. Ieri inteleg ca a fost la Happy Hour ca sa ne spuna cum a petrecut, cu iubitul ei de iarna asta, Valentine's Day. Astazi, marti, serialul continua tot la Maruta, cand cele doua turturici ne vor delecta cu seara de V-Day. Deci fii pe faza :)

In tot timpul asta Sexy Braileanca, Alina Plugaru, Nikita, Ramona Gabor si alte nestemate ale culturii romane isi rod unghiile de norocul sfrijitei aleia, dorindu-si in secret sa puna si pe ele mana un pui de englezoi... sau macar pe un arab. Apropos, am auzit ca Sexy Braileanca are si ea un iubit de prin nush ce tara, ca vrea sa se marite, sa faca copii si sa devina femeie la casa ei. Apropos la apropos: am vazut-o intr-un fim deocheat si cam lasa de dorit, daca intelegi ce vreau sa zic. Oricum daca asta se marita, e clar ca nunta ei o sa fie evenimentul anului... :) (Asta daca nu se marita si Cheeky Gabriela...)


Vezi si:
- Ramona Gabor - de la pipi la olita, direct in soubiz
- Prison Break. Michael Scofield e gay?
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Bai...totusi nu e Nevasta lui Dracula-like, precum surorile Modorcea. Alea-s chiar creepy. Asta macar a scos un hit acum 2000 de ani dar s-a limitAT la ala, nu s-a mai facut de rusine si prin alte parti.. :)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

lasa ma ca nici cu relatiile ei amoroase cu politicieni nu mi-e rusine. ca plang parlamentarii britanici dupa ea prin cluburile londoneze:)

Trimiteți un comentariu