sâmbătă, 3 ianuarie 2009

In preajma Revelionului, in Bucuresti

Sponsori:

E un paradox al naibii. Toata lumea vrea sa vina in Bucuresti, dar de cate ori prinde ocazia fuge de el ca de tamaie, ma-ntelegi. Prin Capitala se circula zilele astea ca intr-un film de Ray Bradbury, adica in Zona Crepusculara. Nici tipenie de om pe strazi, mai ales dupa anumite ore, nu foarte mici... sosele libere... dar stii cum? Faci un drum de o ora si ceva in 15 minute... Mijloacele de transport, ca-n poza de mai jos, pentru care si scriu postul asta.

Si daca tot vorbim de Revelioane, hai sa va spun care a fost SMS-ul care a circulat de-a lungul si de-a latul tarii in noaptea dintre ani. Eu l-am primit pe filiera Cluj-Bucuresti dar am citit de el chiar si prin ziare. Zice asa:
"BOC, BOC, BOC la uşa ta!/ Vreau să îţi urez ceva!/Îţi doresc să fii NĂSTASE/
Să ai minim patru case,/Îţi doresc să fii VIDEANU/ Ca să vinzi
borduri tot anu',/ Să fii mai isteţ ca GEOANĂ/ Şi la bani peste
PRIGOANĂ/ Să bei ţuică doar cu toiu/ Ca nea NICU VĂCĂROIU!/ Asta am
avut de spus./ La mulţi ani, paharul sus!"
Cam astea. In rest pocnitori nu exagerate, doar cand ti-era lumea mai draga si eternele sampanii si pupaturi. Apropos, mi se pare mie sau nicio televiziune si de fapt nimeni n-a repsectat faptul ca anul 2008 a avut o secunda in plus... Eu cred ca ne-am cam grabit cu totii in 2009...

Citeste si:
- Semaforul buclucas, libertatea si dilema zilei
- Iubesc natura

.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu