marți, 16 septembrie 2008

Who me?? Neh… Zu!!

Sponsori:


Publicitarii sau pasionatii au cu siguranta ce invata din campania noului radio care ne va invelesi in curand. Unde intorci capul, virtual sau pe bune, dai de Zu. Tot respectul pentru complexitatea campaniei, care inteleg ca a ajuns unde nici cu gandul nu gandesti. Pe pisici, pe bancnote, in Second Life, in toalete, pe ziduri, pe case, in supa, in filme, pe Luna, pe Marte, si pe Kripton.

Alta e frustrarea mea. Ma frate, de ce nu i-au gasit un nume care sa nu existe deja? M-au tampit astia cu laptele lor Zu-zu, asa ca, fie ca vreau fie ca nu vreau, ma gandesc la ei cand aud Zu. Eu am avut experientele mele legate de “originalitatea in forma pura” (haha, prietenii stiu de ce) dar parca acum asteptam altceva. Sunt convins ca imi scapa totusi ceva…

Si oricum, asa cum Ion Cristoiu a ajuns mai celebru decat tizul Cristinoiu sau Lucescu fiul e un nume in sine… sper sa fie si cazul de fata. Ceva imi spune ca va fi… baietii par zu-zu si cred ca stiu ce fac… dar parca totusi…:)

Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Apropo de ZU si de originialitate:
http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_zoo

Trimiteți un comentariu