miercuri, 3 septembrie 2008

Prison Break Sezonul 4 kicks ass !!

Sponsori:


Peste o ora mi-am petrecut in fata laptopului pentru a face rost de primele doua episoade din Seria 4, dar pana la urma mi-a iesit. Pfiu! Baietii se misca repede, spre deosebire de netul meu aseara. Oricum, daca am inteles eu bine, a fost difuzat prima oara luni iar aseara existau deja subtitrari!!! (in romaneste evident) Traiasca si blogurile si in special al lui Cristi Greger, de la care am aflat de redifuzarea pe care am asteptat-o cateva luni.

A meritat asteptarea, timp in care m-am delectat cu telenovele si cu OTV. T-Bag e la fel de spumos, fratii Scofield si Burrows (offf Michael, iarasi mor fetele) sunt pe val, Bellick e simpatic iar Sucre e Sucre. Am mai ratat cativa, dar astea raman surprize pentru cei care vor sa vada filmul la randul lor.

Oricum se intampla lucruri si in seria asta, sau incep sa se prefigureze. Si, in buna traditie lucrurile se precipita, se intampla de-alea de-ti pun creierul pe moatze, dar slava domnului, parca nu se mai termina asa in suspans, sa-ti sara inima asteptand urmatorul episod. Poate nu si-au intrat inca in mana dupa luuunga greva a scenaristilor.

Oricum a fost si buna pauza asta, ca revezi cu drag personajele. T-Bag isi serpuieste in continuare limba prin gura, chiar daca la un moment dat se deranjeaza la burtica dupa ce mananca un mexican:)) Si nu cred ca era stricat, cum sugereaza unul din personaje…
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu