luni, 8 septembrie 2008

Lituania – Cerbul de Aur: 3-0

Sponsori:


M-am uitat la meciul Romania Lituania… (sau era Letonia?) printre picaturi. Eram cu niste prieteni si foarte bine am facut ca nu cred ca am ratat nimic si poate ma enervam si mai tare. Imi amintesc insa asa: cand am deschis televizorul am luat un gol. Apoi printre o tigara, un ceai de Nestea si un Prigat (banane cu capsuni) mai luam un gol, mai aveau aia o ocazie, mai urla Lobont la jucatori sau era spectator la cate o minge care trecea pe langa el, spre plasa evident.

5-0, cat a fost? Stai sa verific… Doar 3-0?!? Pai am scapat usor, cu ditamai formatia Lituaniei (sau era Letonia?) M-am uitat fara sonor, insa si asa mi s-a parut ca se jucau aia in verde cu baietii in galben ca prin curtea scolii si au dat goluri ca la antrenament.

Cred ca rezultatul a fost asta si in urma faptului ca meciul s-a jucat la Cluj. Stadion nou, suporteri noi, vestiare noi… (prietenii stiu de ce:) Am senzatia ca s-au simtit de minune lituanienii (sau erau letoni?) dar nu le-a priit defel tricolorilor.

Si pentru ca nimic nu e intamplator... Cerbul l-am vazut tot printre picaturi insa clujeanul Cry… Cri… Kri… Krivach mi se pare demn de toata lauda. Nu stiu exact cine e tipul, dar l-am vazut intr-un interviu inaintea finalei si inteleg ca hainele si bocancii pe care le poarta fac toti banii si nu sunt usor de procurat.

Am visat-o intr-o seara si pe Corina Chiriac. Arata nush ce caseta unora din TVR. Asta dupa ce am citit ca e suparata ca invitatiile la Cerbul de Aur se fac pe pile. Ma rog...

Blogurile si comentariile de underground pe care le-am mai rasfoit faceau festivalul cu ou si otet. Hm… Am vazut mai mult serile de dupa, din “taverna”, decat Cerbul propriu-zis, insa parerea mea strict personala e asta: Cerbul isi face treaba nici mai bine nici mai rau decat in alti ani. Singura hiba, daca e o hiba si poate fi o hiba, este aia in care pare un pic incremenit in proiect. Acum cativa ani “mergea” foarte bine. In 2008 insa parca ar trebui sa se upgradeze un pic, pentru ca, fie ca vrem fie ca nu, societatea evolueaza a naibii, nu sta pe loc.

Nu mai punem botul la orice. Mai ales noi astia care scriem (mai mult voi, poate) si avem tot felul de surse de informare/exprimare. Dar tot astia suntem si cei care contribuie sau pun un pic urmarul la formarea opiniei publice si zumzaie galagios. Si asa ajunge si la urechile alor mei, care n-au nicio treaba dar zic: “da ma, ce Cerb nasol”.

PS: Cat despre echipa Romaniei… suntem niste sobolani care nu intelegem fenomenul :))
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu