sâmbătă, 13 septembrie 2008

Cine imi plateste pensia?

Sponsori:


Daca o mai prind, fireste. M-am intalnit zilele trecute cu un fost profesor de-al meu, un om deosebit. Preda la stat, la Facultatea de Jurnalism de aici din Bucuresti. Am discutat mai multe, insa una din chestiile care m-a framantat a fost cum mai sunt dom’le astia micii, care vin din urma?

Cica nu sunt nici mai buni nici mai prosti ca noi, astia mai… trecuti prin ele. Se constata cicluri, in sensul in care doi-trei ani sunt mai buni… apoi vine unul sau doi mai slabi. Dar ca fenomene, ar fi asa: sunt la fel de sclipitori, sau se mai intampla sa apara cate doi-trei mai rasariti (cazul meu, clar:) care ii trag pe restul dupa ei, sau, ma rog… cum spuneam, mai batuti in cap.

Cred oricum ca suntem intr-un moment de tranzitie. Tranzitie de la cultura generala solida, ca baza a educatiei, spre o alta cultura, mai urbana sa-i spunem, marcata de alte valori. Gen bloguri, internet, mass-media, fapte sociale, muzica de ce nu? Facilul aparent.

Deci astia micii, pe care eu ii simt deja un pic altfel, vor fi si mai altfel. Ceea ce nu inseamna neaparat mai rau. Ca daca-s multi, deja devine regula :) Alte valori, alte standarde. La fel probabil e si cazul nostru vis a vis de cei care ne-au precedat.

Inteleg eu multe, dar muzica lor totusi ma depaseste. T-tz, t-tz, t-tz. Parca nu mai e chiar Modern Talkingul de alta data…

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu