duminică, 21 septembrie 2008

Bryan Adams a trecut testul "Romania" si a cantat demential

Sponsori:


Am rasuflat usurat cand l-am auzit ca “se bucura ca e din nou in Romania” si nu in Bulgaria sau la Budapest. A trecut deci testul, dupa care a dat drumul la bass, sa se auda muzica lui in toata Romania. E o legenda vie, inca in forma, iar ce a facut aseara in Parcul Izvor doar marii profesionisti pot sa faca. Parerea mea...

Pregatirea concertului a durat vreo 20 de minute. Staff-ul lui a verificat in detaliu fiecare aspect, de la microfoane, la instrumente. Pentru ca lumea dadea semne de nerabdare, a venit pe scena Horia Brenciu care ne-a spus niste glume. Ne-a urat "La Multi Ani" si ne-a pus sa cantam “Please Forgive Me”. Aaaam cantat…:)

Dupa care a venit El. S-a bucurat cum spuneam ca e in Romania si in Bucuresti. A salutat elicopterul care venise de nicaieri si probabil il filma de la inaltime si in care a spus, glumind, ca probabil e primarul... care a intarziat:)

Vreo 10.000 de insi sa tot fi fost in Parcul Izvor pentru concertul de zile mari al lui Bryan Adams. Chiar daca a fost gratis, oamenii pareau ok, intre care si barbati si femei trecuti de prima tinerete. Pentru care Bryan Adams a insemnat probabil mai mult decat pentru noi ceilalti. Unul in spatele meu murmura cu o voce stangace majoritatea piselor lui.

La inceput nu ne-a bagat prea tare in seama, dar apoi s-a mai jucat treptat cu noi. Dupa primul sfert de concert ne-a intrebat daca suntem acolo, ca el nu e foarte sigur. Lumea era, si a inceput sa-i arate asta. Nu l-am convins, a batut in microfon, iar noi am zbierat si mai tare. Am zbierat si eu, poate mai putin, dar de fluierat, clar ca am fluierat. Ca pot.

Drept multumire, a chemat o fata din public sa cante cu el piesa “Baby when you’re gone”. S-a descurcat fata destul de bine si s-a ales si cu cateva tricouri.

Ce mai, un concert de marca aseara in Izvor. Se auzea mai bine ca pe CD. Faptul ca a fost gratis nu i-a stirbit din stralucire. Respect si lu’ dom’ primarele Oprescu. He knows how to rock and roll ca aia de dinaintea lui nu au facut asa o sarbatoare din zilele Bucurestiului. Ca n-au chemat un artist de talie, nici nu mai vorbim.

Caci chiar ma gandeam in timp ce ieseam de acolo si vedeam romanasii stand la cele cateva mese improvizate undeva intr-o margine a parcului: “cum e dom’le sa stai sa infuleci mici si bere si sa-ti cante Bryan Adams live, ceva mai incolo??”. Trebuie sa fie un sentiment... :)

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu