luni, 18 august 2008

Sunt prieten cu Bill Clinton

Sponsori:

N-am o inspiratie deosebita pentru altceva, asa ca o sa scriu aici despre cum am devenit bun prieten cu fostul presedinte american. Pe scurt, ne-am cunoscut la Bucuresti, chiar la mine acasa pot spune, am dat mana, nu am stat prea mult de vorba, ca ne grabeam amandoi. Mi-a dat totusi o carte cu autograful lui.

Pe mai lung, povestea ar fi in felul urmator. Nu cu mult diferita de cea scurta… Dadusem o stire la radio ca vine la Bucuresti pentru a-si lansa cartea. Fiindca mi-a placut f.f. mult de el (nu stiu de ce, sunt straight) m-am decis destul de repede sa merg si eu acolo, fara a avea intentia vadita parca, de a-i cumpara cartea. Dar intre timp m-am decis si m-am asezat la vreo cateva cozi.

Libraria Diverta, de la Plaza Mall-ul din sectorul 6, (deci la mine in cartier/acasa, cum ar veni) care a organizat lansarea, ne-a asezat la cateva cozi pentru formalitati si apoi la o alta coada in asteptarea lui Mr. X.

Trecand peste alte etape, funny thing-ul este atunci cand am avut desteapta inspiratie sa-mi notez numele meu cu majuscule pe o carte de vizita, pe care, cand mi-a venit randul, i-am aratat-o si l-am rugat cat am putut eu de frumos sa-mi scrie numele… acolo, undeva, mic. Contrar protocolului oarecum, dar am preferat asta decat sa-i pun vreo intrebare tampita despre Monica.


Omul nu a schitat niciun gest, nu a spus nimic. Eu am ramas prostit cu cartea de vizita in mana insa cand s-o retrag, am vazut ca buchiseste ceva acolo si mai aruca o privire spre mana mea. La final, surpriza, numele meu trona frumos acolo, cum se vede si in fotografie.

Se grabea, cum spuneam si nu am avut teoretic decat 11 secunde la dispozitie. Eu si fiecare din ceilalti 499 de prieteni de-ai lui aspiranti la carte. Intre care l-am vazut la coada si pe Victor Ponta. Doar de el imi mai amintesc. Cum l-as putea uita, ca s-a bagat in fata.

Am dat pe carte o mica avere. Acum vreo 2-3 ani parca a fost si a costat 800.000 de lei. Din ce am vazut pe net, o carte cu autograf sa se tot ridice acum la 300-400 $. E adevarat, fiind si numele meu pe ea, ii mai scade din valoare… :)

Dar pot spune ca prietenia dintre noi e acum sedimentata. Si oricum, daca are cineva vreo problema de vreo natura prin SUA, o viza, o chestie… stiu si eu… sa ma contacteze ca ii dau imediat un telefon prietenului Bill.

PS. I-am spus o data unui englez ca “I shook hands cu Mr. Clinton”. “He shook many hands”, mi-a raspuns :((
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu