miercuri, 9 iulie 2008

Lucrari care nu se termina niciodata

Sponsori:


Ultima perioada a facut ca pasii sa-mi fie purtati pe cateva din soselele patriei. Am ajuns inevitabil si pe DN1, intre Brasov si Fagaras. Acel drum este in reparatii de cel putin doi ani de zile care nu par oricum sa se incheie prea curand.

Ba, cat va trebuie sa faceti o sosea?? Muta semafoarele din loc in loc, niciodata nu mai sunt acolo, dar soseaua nu e niciodata terminata. Imi amintesc ca anul trecut eram in aceeasi situatie, doar ca lucrarile nu au inceput atunci, ci cu cel putin doi ani inainte.

Sa nu mai vorbesc de drumul Fagaras-Sibiu. Si acolo situatia este exact la fel. Stiu pe cineva care a vrut sa mearga la Sibiu sa vada ce s-a facut in oras cu ocazia festivitatilor legate de capitala europeana, doar ca a cedat nervos si s-a intors din drum dupa un sfert din traseu. Erau atat de multe semafoare incat si-a dat seama ca ar fi stat mai mult oprit.

Am un feeling ca mai sunt sosele in tarisoara asta in aceeasi situatie. Fratilor, vat va trebuie sa faceti o sosea?? Anul trecut lucrau la aceleasi segmente, cred ca va mai dura inca atat. Ca sa nu mai spun ca pe marginea drumului sunt piloni din aia care semnalizeaza lucrari, dincolo de ei sunt santuri, soseaua este foarte ingusta… E un calvar pe DN-u, intre Brasov si Sibiu.

Ca tot veni vorba, momentan sunt intre job-uri si e bine. Am apucat sa ma tot plimb in ultima perioada si sa dorm destul de mult. Ma voi reintoarce la Bucuresti, dupa un an de pribegie. E o evolutie fireasca cea care se intampla. Este si un motiv pentru care am fost mai putin activ in ultima perioada pe blog si pe alte medii.

Deci voi mai avea ceva timp sa bat soselele patriei, cu 50 km/h in cel mai fericit caz, asta atunci cand nu stau pe la stopuri.

PS: Am vazut recent filmul Kung Fu Panda si am retinut doua replici, pe care o sa le postez aici, de tare ce mi-au placut. Recomand si filmul.

“I probably sucked more today than anyone in the history of kung fu, in the history of China, in the history if sucking.”

“Yesterday is history, tomorrow is a mystery but today is a gift. That is why it’s called present.”
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu