duminică, 25 mai 2008

Pacat de Nico si Vlad

Sponsori:


Nu am vazut tot Eurovisionul, ci mai degraba doar inceputul. I-am vazut pe ai nostri si paradoxal mi-au placut foarte mult. Vocile le sunau ca pe CD, au transmis emotie, au fost pe felie. Copiata sau nu, (probabil inspirata in mare parte) piesa a fost totusi buna. Despre versurile ei am mai scris, insa linia melodica este aparte. Parerea mea e ca melodia castigatoare a rusilor paleste in comparatie cu asta.

Oricum, mie unuia mi-au placut foarte mult ai nostri si mi se pare ca locul 20 (!?!?) e un pic nemeritat. Dar deh, asta e Eurovisionul, n-am fost in trend, am fost si primii in concurs si probabil au fost destui care au deschis televizoarele mai tarziu si au votat piesele pe care le-au vazut.

Dar, dupa ce am vazut piesa castigatoare, raman convins ca ai nostri ar fi meritat macar o plasare mai buna. Asta e… data viitoare :)

PS: Consolarea a venit totusi din partea presei prezente la Belgrad, care l-a desemnat pe Andrei Tudor drept cel mai bun compozitor din concurs. Nu e putin lucru...


Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu