joi, 10 aprilie 2008

Status-urile de mess ale lu' o fata de o cunosc...

Sponsori:

"fuking busy sau viceversa", "irreplaceable", "people say I'm crazy, but the voices in my head say I'm not", "sometimes i wish i were a little kid again, skinned knees are easier to fix than broken heart"

"In lumea asta exista 2 tipuri de persoane: EU si cei care vor sa fie ca mine", "azi chiar am de lucru", "am nevoie de-un minut ca sa-ti stric dimineata si de doua legate sa te fac sa-ti iei viata", "now you're gone", "i wish i was barbie...that fucking bitch has got it all","dansez printre picaturi de apa...adik fac dush", "and ..if i am ugly then so are you"

"fac slalom printre cretini.. la super fm", "sunt in vecini... sau ei in mine", "mama prostilor e mereu gravida", "voi cand va treziti din somn eu atunci ma duc sa dorm"... "vine ziua mea...asa ca nu va omorati cu darurile", "barbie is a slut"

"i'm not the one i used to be and not the one i will become", "i'm a super girl and super girls just fly", "sunt irascibila don't mess with me", "program cu publicul 10:00-12:00", "Vand ganduri, anagramez sperante, spulber amintiri", "Nu`mi dati sfaturi stiu sa gresesc si singura", " i always take life with a pinch of salt, a slice of lemon and a shot of tequila"

"how can I miss u if you are with me all the time?", "Nu imbatrinesc..imi creste valoarea", "Ultimul care m`a deranjat... aspira in casa", "i'm the happiest girl in the whole wide world", "Busy doing Nothing", "all we do is party & buy everyone at the bar bacardi, sweet Barbies dresses in Bvlgari, we're trying to leave in someone's Ferarri"

"i have style, i have class, all the bitches kiss my ass" - fav. mea, ,,nu deranjati fericirea'', "2 good 2 be light", "Sunt fericita pana la ultima suvita"

2 be cotinued :)

Io mai tin minte si altele, dar poate in partea a doua:)

Fata este Cristiana si e de gasit AICI
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu