luni, 7 aprilie 2008

Presa fata in fata cu secaturile summitului NATO

Sponsori:


Nu ma prea dau in vant dupa atacurile la persoana. Si de-aia nu ma prea dau in vant nici dupa ce i-au facut astia din nou ministrului Cioroianu. Care n-o fi avand el diplomatia in sange, dar nici ultima scursura nu este. L-au luat iarasi in pleazna ca nu stiu ce a facut sau mai exact n-a facut cu ocazia summitului NATO.

Bun, acum eu mai cred ca pentru a critica trebuie sa fii cel putin in masura sa faci asta, adica sa ai un pic habar despre ce este vorba in propozitie. Iar din punctul meu de vedere, ce a facut presa romaneasca vis-à-vis de summitul asta arata ca nu prea este clar cu ce e-n propozitie. Chiar daca eu poate n-as fi facut mai bine sau au fost si accente foarte serioase, tot pot sa remarc usorul diletantism mediatic in probleme de politica externa.

Am mai avut de-a face la viata mea cu domeniul media al politicii externe si pot sa-mi dau seama cam cat de “greu” este urmatorul comentariu, facut de agentia France Presse. Parafrazez acum: Intr-o lume in care nu mai exista razboaie declarate, intentia NATO de a se extinde este destul de ciudata. Este un comentariu greu, solid si de substanta. Asa cred eu ca este un mod serios de a trata problematica. Sigur ca exista si alte moduri… ok, good point. Dar daca alegi nivelul ala, al picanteriilor si al show-ului, ramai la ala, nu urca sferele, cu pretentia de a fi luat in foarte serios.

Pentru ca, de acolo si pana la a-l face pe Cioroianu un “imbecil", pe Basescu “o secatura” sau pe Tariceanu “un incompetent” cred ca e o distanta ca de la cer la pamant. Asa erau numiti baietii pe unele televiziuni in zilele summitului.

Bun, n-au nevoie baietii de apararea mea, ca politica e o specie aparte, dar hai totusi sa nu sarim calul, sa ne cunoastem, respectiv recunoastem limitele, si sa nu ducem dracu' presa asta din rau in mai rau. Sau daca se intampla, macar sa nu punem boticul...:) Caci nu suntem chiar niste babe clevetind in biserica despre cum mai e imbracata domnisoara aia, in duminica asta...

PS. Sunt, prin definitie, un iubitor al sistemului. Sistemul, oricare ar fi el, e bun. Caci lipsa lui duce la… anarhie, haos… mai stiu eu ce. Sigur ca si sistemul in exces duce la altceva, dar asta e deja o alta poveste.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu