miercuri, 6 februarie 2008

Cu ce m-am ales de la Gheorghe Hagi…

Sponsori:

La multi ani Gica, in primul rand. Ieri a fost ziua ta, dar am fost atat de prins incat n-am fost in stare sa si scriu doua randuri. Profit acum, la ceas de seara. Vreau sa stii ca m-am ales fizic, concret cu ceva de pe urma ta, ca sa nu mai vorbesc de alea efemere. Cand am fost in Tunisia si le spuneam alora de pe acolo de unde sunt, toti ma intrebau de tine. Nu e putin lucru…Nu am nici cea mai vaga indoiala ca multi altii care au fost in situatia mea si au colindat nu numai Tunisia, dar si alte colturi ale lumii, au avut parte de acelasi tratament.

Nu-ti mai spun cum a fost in noaptea aia, cand ma uitam la meciurile Campionatului Mondial din SUA si i-ai varat-o lu' columbianul de la distanta. Si cate si mai cate, ca n-am loc pe hard disk-ul de 180 de giga sa le scriu pe toate.

Ai fost un mare fotbalist, le aveai cu mingea rau de tot si pentru asta si nu numai - respect!! Aveai si viziune, am aflat uletior, da’ asta nu ma interesa prea mult atunci. Spuneam nu de mult, intr-un blog si post diferit ca tot ce imi doresc in viata asta este un autograf de la tine. Mentin ideea si voi reusi pana la urma. Promit!!La Multi ani inca odata!!



Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu